fbpx

סל קניות

לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

אם אבקש ממך לפתוח את הארנק, ולבדוק מה יש בו – מה תמצאי? אני בטוחה שבין שלל כרטיסי האשראי והקבלות, תמצאי כרטיסיות נייר עם ניקובים או חותמות. כל אחת מהן היא כרטיסיית לקוחות. כנראה יש לך כמה מבתי קפה אהובים, בניסיון להגיע ל"קפה חינם" המיוחל. אך הכרטיסייה לא שמורה לבתי הקפה או דוכני המיצים בלבד.

תחשבי על זה, לרובינו כלקוחות יש "כרטיסיות" אצל מגוון נותני שרותים קבועים, כגון: מכון כושר או מאמנת אישית, קוסמטיקאית, מספרה, חוגים ועוד.

למרות שהקונפסט נכון ועובד, בפועל קשה מאוד לעקוב אחרי הניקובים שבוצעו, מכמה סיבות. אם הכרטיסייה מנוהלת על ידי בית העסק, את לא חשופה למידע ואין לך דרך לדעת. בצד השני של המטבע, כרטיסיית נייר שנשארת אצלך יכולה ללכת לאיבוד או לעבור כביסה.

זה ממש כסף שיורד לטמיון ומייצר עוגמת נפש לכולן – בעלת העסק והלקוחות. לכן אני ממליצה לעבוד עם כרטיסיית לקוחות דיגיטלית, שנותנת את כל היתרונות בלי החסרונות!

כרטיסיית לקוחות זה מאסט בעסק

הסיבה ששיטת הכרטיסיות רווחת כל כך, היא היתרונות הרבים שלה. בראש ובראשונה, הכרטיסייה משמרת נאמנות לקוחות, ומעודדת אותם לחזור שוב ושוב. תוסיפי לזה את האלמנט הפסיכולוגי של "קבלת פרס" וחזרתיות, ותגלי עד  כמה כרטיסיית לקוחות היא דרך נפלאה לעודד לקוחות להשאיר אצלך פרטים ולהפוך ללקוחות קבועים.

איסוף מידע דרך כרטיסיית לקוחות דיגיטלית

כבעלת עסק, את בטוח יודעת שאיסוף אינפורמציה על הלקוחות שלך ועבודה עם מערכות דיוור וניהול קשרי לקוחות, הכרחית לפיתוח העסק ועבודה אפקטיבית. מערכות כאלו מאגדות את כל המידע על הלקוחה, ומאפשרות לך לשמור איתה על קשר לאורך זמן. אבל איך אפשר להשיג את המידע שנכנס אל המערכת? 

כמה פעמים ניסית לאסוף דאטה על לקוחות, באמצעות קובץ אקסל, או כל אמצעי אחר? ירקת דם  כדי להשיג פרטים, ובסוף הכמות אף פעם לא משביעה רצון. אפשרות אחרת היא לייצר מועדון לקוחות. בכתבה הזו אספר על דרך אחת לבנות מועדון שכזה – כרטיסיית ניקובים דיגיטלית. אתן דוגמאות לשימושים שונים שניתן לעשות בה, למי היא מתאימה ואיך יכולה להגדיל את תזרים ההכנסות שלך.

דוגמה לכרטיסיה מאת 2Link

מועדוני לקוחות הינם כלי שיווקי לעידוד נאמנות אצל לקוחות, המניב תוצאות משתלמות ביחס להשקעה. בעבר הם היו נחלתם של הגדולים בלבד. אבל בזכות התקדמות הטכנולוגיה, היום גם עסקים קטנים ובינוניים הבינו שמדובר בכלי בעל תועלת רבה. לכן יותר ויותר עסקים משיקים מועדוני לקוחות, ומעניקים מבצעים והטבות לחברים בו. חברת 2link מציעה מגוון פתרונות וכלים לבניית מועדוני לקוחות, ובכתבה הזו ארחיב על אחד האהובים ביותר – כרטיסייה דיגיטלית.

כרטיסייה דיגיטלית מגדילה תזרים לעסק

כרטיסייה דיגיטלית המכילה מספר קבוע של ניקובים היא אחד מאמצעי השיווק של מועדוני לקוחות רבים. הכרטיסייה מאפשרת להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים. יש שני סוגים עיקריים של כרטיסיות – כרטיסיית מתנה וכרטיסיית תשלום מראש.

בכרטיסיית מתנה, בכל רכישה את מנקבת ניקוב דיגיטלי באמצעות ממשק ניהול בכרטיסייה – וכשהלקוחה מגיעה למכסה שנקבעה, היא מקבלת מתנה. למשל, "בהגעה ל-10 ניקובים, תקבלי כוס מיץ מתנה".

מהר מאוד קל לראות איך הכרטיסייה ממש מגדילה את התזרים בעסק. כשבעלות עסקים הבינו את החשיבות המכרעת של האפקט, נולד סוג חדש של כרטיסיות – כרטיסיית תשלום מראש. במבנה הזה מסגור ההטבה כ"הנחת כמות". למשל, "10 אימונים במחיר של 9 בלבד". 

כולנו חווינו את זה על עצמנו, ולכן יודעות שעבודה עם כרטיסיית ניקובים דיגיטלית מעולה לביסוס מועדון לקוחות. אז מה עוצר אותך מלעבוד עם אחת כזו בעסק שלך?

כרטיסיה של Sporty Mom באמצעות 2Link
כרטיסיה דיגיטלית אישית

הכרטיסייה מסדרת את התכנון השנתי

פעילות של מועדון לקוחות היא פעילות של תקשורת ישירה. ככל שנערכים אליה מראש טוב יותר, ניתן להפיק ממנה יותר, או במילים אחרות – לנהל מערכת יחסים קבועה עם הלקוחות. זו הסיבה שכדאי לקבוע תוכנית שנתית למועדון, בהתאם לחגים, לתקופות, לאירועים סביבתיים. עבודה נכונה עם מועדון לקוחות יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון העסק. בקורונה, למשל, עסקים שהיו להם מועדוני לקוחות דיגיטליים יכלו להמשיך לתקשר עם לקוחות בקלות ושקיפות, ונהנו מיתרון יחסי אמיתי. בנוסף, כשלקוחה שילמה לך מראש על פעילות רבעונית, התזרים שלך מובטח קדימה ואת יכולה לישוןש בשקט בלילה. אם אין לך תוכנית שנתית, ואת רוצה לבנות אחת, הקהילה מציעה שירותי ייעוץ מיוחדים לחברות קהילה.

השלב הבא, לאחר שיש מועדון לקוחות ותוכנית שנתית, הוא צבירת מידע אודות הלקוחות- גיל, מין, אזור מגורים, תאריך לידה והרגלי קנייה. כל הנתונים האלה, בהקשרים הנכונים הופכים לידע רב ערך עבורך. כשהדאטה של הלקוחות קיימת, הרבה יותר קל לנהל קמפיינים.

כרטיסייה שאוספת מידע בצורה נכונה

מועדון לקוחות שבנוי נכון, יגדיר מטרות שונות לקבוצות שונות של לקוחות (זה נקרא סגמנטציה). הפלטפורמה לניהול המועדון (מערכת ניהול קשרי הלקוחות) תאפשר צבירת מידע אודות הלקוחות ואוספת את התקשורת המפולחת איתם. תשתית המועדון במערכת תאפשר לך לזהות את ה"לקוחות הטובים" של העסק ולתגמל אותם בהתאם. איך למשל? מעבר למתן הטבה אקסלוסיבית ללקוחות הנבחרות, הן יכולות להיות "מובילות דיעה", לסייע לך לקבל החלטות אודות מוצרים חדשים, או אפילו להציע להן להיות הפרזנטוריות של העסק.

דוגמה לכרטיסיה של מיכל אשכנזי מאת 2Link
כרטיסיה דיגיטלית של 10 שיעורים
דוגמה לכרטיסיה של 5 שיעורים

אז בת'כלס - מה היתרונות של כרטיסיית לקוחות דיגיטלית?

שימוש בכרטיסיית ניקובים דיגיטלית של 2link בעלת יתרונות ללקוחות ולעסק!

ללקוחות:

  • אין צורך להוריד אפליקציה מחנות האפליקציות
  • לא הולכת לאיבוד ולא מתכבסת או נקרעת
  • היא תמיד איתך (בנייד) – אפשר להגיע לאימון/טיפול בלי ארנק בכלל ו/או לפרגן ניקוב למשפחה/חברות
  • שקיפות – מאפשרת ללקוח מעקב בכל זמן ומקום. אין יותר אי הבנות, בלבולים ואי נעימויות

לך – בעלת העסק:

  • הגדלת תזרים העסק והפיכת לקוחות מזדמנים לקבועים
  • הגדלת אפשרויות שיווק והצעת הטבות לאורך השנה
  • תדמית חדשנית לעסק שלך
  • איתור לקוחות וניקוב דיגיטלי (אחד או יותר) בקליק
  • שיווק מספר סוגי כרטיסיות (למשל – 5 ניקובים ו-10 ניקובים)
  • מערכת דוחות עם שמירת הדאטה וייצוא דו"חות אקסל (שניתן להזין למערכת ניהול הלקוחות)
  • יצירת תשתית מועדון לקוחות לעסק

אחרי שהכנסת את הכרטיסייה לפעולה ויצרת מועדון לקוחות, השלב הבא הינו משלוח מסרונים שיווקיים. על זה בכתבות הבאות. 

הטבה מיוחדת לקהילה!

חברת 2link מציעה מגוון פתרונות דיגיטליים לשיווק והתייעלות ניהול העסק. כשותפת דרך של קהילת עצמאיות מהבטן, החברה נותנת חודש מתנה על שירות הכרטיסייה, ללא התחייבות! 

ב-21.7.21 תמר נדלר מעבירה וובינר חינמי בקהילה על מועדוני לקוחות יעילים. עוד לא נרשמת? אפשר ממש מכאן

תמר נדלר, מנכ"לית 2Link

תמר נדלר היא מנכ״לית חברת 2link, בית תוכנה לפיתוח פלטפורמות דיגיטליות, עם התמחות בנאמנות לקוחות וניהול חווית לקוח.
תמר היתה בין המייסדים של אתר ההיכרויות קופידון. בשנת 2007, הקימה את חברת 2link, מתוך כוונה לסייע לבעלי עסקים לנהל את התקשורת הדיגיטלית עם לקוחותיהם. בשנת 2014, 2link התמזגה עם בית התוכנה ״איזוטריק״, על מנת להרחיב את סל השרותים של החברה, וכיום היא מציעה מגוון של פלטפורמות דיגיטליות בהתאמה אישית – אתרים/אפליקציות/דפי נחיתה/שוברים דיגיטליים/כרטיסיות דיגיטליות.
בנוסף, תמר שותפה בפלטפורמת הסחר ״ישראלים טובים״, שהוקמה עם פרוץ מגיפת הקורונה, על מנת לסייע לעסקים כחול לבן להתפרנס.

תמונת פרופיל תמר נדלר
תמר נדלר

אהבת את הכתבה? מצאת בה ערך? נשמח לשמוע בתגובות ולשיתוף ברשתות החברתיות 👍🏼

גיליון תמחור ומדריך מורחב מתנה

*הצטרפות לרשימת הדיוור של הקהילה