fbpx

סל קניות

לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
אסיה אתרים

אסיה אתרים

בעלת סטודיו לבניית אתרים ועמודי נחיתה

זוכרות איך פעם, כשנפגשנו עם לקוחות פוטנציאלים היינו שולפות את כרטיס הביקור המתוקתק והמעוצב שלנו, והם מצידם היו מכניסים אותו לארנק ושוכחים ממנו? אז מעבר לזה שהתפנה לנו מקום פיזי בכיס, אתר אינטרנט משלך הוא מאסט – החל מהצגת הפנים של העסק שלך ועד ריכוז כל המידע החשוב שתרצי שידעו עליך.

הסיבות להקמת אתר משתנות כל הזמן בהתאם לנסיבות, אם זה הצורך בלהציג את תיק העבודות או כדי לחזק את התדמית של העסק, להראות ציטוטים מלקוחות עבר מרוצים ולהיראות מקצועית.
מה שבטוח, אתר אינטרנט יאפשר ללקוחות לגשת בצורה מהירה ונוחה לעולם התוכן שלך.

בסוף, זה עסק. כל אחת מאיתנו שואפת ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה, אבל לרוב לא יודעת מאיפה להתחיל. שאלות כמו "למה בכלל צריך להקים אתר, איך זה יעזור לי מול לקוחות וכמה זמן ואנרגיה זה ייקח ממני" כל הזמן נשאלות. בכתבה הבאה ננסה לחדד ולתת רקע וטיפים לפני שניגש לעבודה עצמה.

סו ליידיז, לטס טוק ביזנס

אם רגע אחד נתבונן ונסקור את הפעילות של הקולגות והביג שוטס בתחום, אנחנו נבין שלרובן, אם לא לכולן, יש אתר. ברמה העסקית, הפנים הדיגיטליות שלך הן קריטיות – לא רק איך העסק שלך ממוצב, אלא גם איפה הנוכחות הדיגיטלית שלך נמצאת מהווה פקטור חשוב בפוטנציאל של העסק שלך.

באמת של החיים

אנחנו נורא משתדלות להיות הכי שירותיות שניתן, אבל באמת של החיים אנחנו לא תמיד זמינות כדי לענות ללקוחות. אנחנו צריכות לישון, להוציא את הילד או הילדה מהגן, לעמוד בפקקים, ועוד כל כך הרבה. במקום לקחת סוכן שיצטרף לאופרציה הזו ולאפשר זמינות, יצירת אתר מאפשר ללקוחות שלך להיכנס בכל שעה ביממה ולקבל את המידע שדרוש לו. בסופו של דבר, תקשורת עם הלקוחות שלך, בין אם הם קיימים או חדשים, היא קריטית ומאפשרת חיזוק אמינות בינך לבינם.

למה נכנסתי לזה?

בניית אתר באופן עצמאי עלול להיות מורכב אם אנחנו לא לגמרי מבינים במה זה כרוך, מבחינת משאבים או זמנים. קצת בשונה מכרטיס ביקור שנתתי קודם כדוגמה, פה כבר בהתחלה צריך לחשוב ולגבש את זהות הקהל של העסק שלנו, מה השפה שנבחר לדבר בה ומה אנחנו רוצים להציג ומה התוכן שהכי יתאים ויביא לתוצאות?

אז מה צריך בכלל שיהיה לי באתר?

זהירות, צ'ק ליסט של אלופות לפניכן

תשתית נכונה

כדי שהאתר שלך יהיה אפקטיבי, אחיד, ונעים חשוב לדעת איך לבנות את היסודות. במידה ויש לך נכס דיגיטלי נוסף, למשל נוכחות ברשת חברתית כלשהי אני ממליצה לחבר אותו אל האתר. זה נוגע גם לניוזלטרים. חיבור בין כל הגישות והנכסים הדיגיטליים שלך עוזרים לתמיכה ומגבירים את הפוטנציאל השיווקי.

בלי ידע מקצועי על האפשרויות הקיימות והחיבורים הטכניים אפשר ליפול על אינספור טעויות בתהליך. קניית דומיין מדויק, שהוא בעצם שם האתר, אחסון האתר בשרת אמין ובחירת תבנית אתר מתאימה יכולה לבסוף להפוך להרת גורל וגם לחסכון כלכלי לא קטן.

לוגו קיט

לפעמים אנחנו כל כך להוטות שרק בא לנו לרוץ ולבנות את האתר שלנו, אבל חשוב לעשות דברים לפי שלבים ולבדוק אם יש לנו את כל החומרים הנדרשים לכך. לוגו קיט (או style sheet) זוהי ערכת מיתוג לעסק שכוללת את כל האלמנטים העיצוביים שלנו, ובעזרתה ניתן בקלות וביעילות לשמור על הקו העיצובי ומאופי המותג שמוגדר ונבנה עבורך. בלוגו קיט יש אלמנטים עיצוביים כמו לוגואים, טיפוגרפיה -גופן נבחר לטקסטים שבאתר, גדלים של הכותרות, הטקסטים, והכפתורים באתר.

אפיון

איך אנחנו מסדרות את התוכן באתר, מה יותר נכון, ליצור עמוד שירותים כללי או מרכזות בדף אחד,
איזו גלריה ויזואלית תתאים לשירותים שלנו? כל אלו הן שאלות שנוגעות לאפיון האתר.
בתהליך האפיון אנחנו עונות על צרכי הלקוחות שלנו ומבליטות את מה שהעסק יכול לספק מבחינת השירותים, כל זאת בהתאם לאסטרטגיה העסקית שבחרנו בעסק. בעצם, קביעת ההיררכיה של השירותים וחלוקת התוכן שלנו מתבססת עליה.

איילת דגן נטורופטית
צילום: מעיין סלע, מתוך צילומי תדמית מהבטן.

תכנים

כולנו יודעות לספר על העסק שלנו בעיניים עצומות, אבל לא כולנו יודעות להתנסח בכתיבה.
כתיבת התכנים באתר היא חשובה ולה חוקים משלה, והסוד הוא באיזון. מצד אחד היא צריכה להיות מותאמת שיווקית ומצד השני לספר סיפור באופן אישי, היא צריכה לעורר הזדהות אבל להיות גם מספיק אינפורמטיבית,
ובעיקר, היא צריכה לענות על שאלות ואתגרים שנתקלים בהם עם לקוחות.

תמונות תדמית

שאטרסטוק – אאוט, תמונות תדמית – אין. להבדיל מתמונות מאגר, תמונות תדמית יוצרות אוירה נכונה ומעצימה משמעותית את הרושם והחוויה שמקבלים ממך. הרושם העמוק והחיובי מול הלקוחות שלך מאפשר להם להחליט האם לבחור בך, ותמונות תדמית מדגישות את החוזקות והיתרונות שלך ושל העסק בעזרת אסתטיקה ומקצועיות.

צילום: מעיין סלע, מתוך צילומי תדמית מהבטן.

חוכמת המונים

אחד הדברים הבולטים שראיתי מלקוחות שבנו את האתר שלהן בתכנית "אתר ב-10 ימים" זה הסיפוק מלבנות משהו לבד. כשאנחנו עושות דברים לבד ומתנסות בעצמנו, אנחנו מבינות הכי טוב איפה ניתן לשפר ולהשתפר, ברמה העסקית וברמה האישית.

מה עושים אם אין לי זמן?

שאלה מצוינת. מאוד קשה לנהל פרויקט מוגדר עם זמנים ועלויות. בשביל זה פיתחתי את "אתר ב-10 ימים", זו תכנית דיגיטלית עם קורס וליווי צמוד שמקצרת לך את הדרך לאתר גם בזמן וגם בכסף. לקבלת פרטים ובדיקת התאמה על התכנית לחצי כאן.

על אסיה
אסיה אתרים

אסיה אתרים

היי אני אסיה ואני הקלישאה שכולנו מכירות, האחת שעשתה 2 תארים טכנולוגיים וירקה דם ואז יצאה לחופשת לידה ולעולם לא חזרה לעבודה המסודרת שלה בתור מתכנתת.
פרויקט קטן של פיתוח אתר עבור בית קפה מקומי, לאט לאט נוספו להם עוד קשרים עסקיים ולצדם לקוחות מגוונים ומעניינים מקטנים ועד גדולים. הפחתי חיים ושדרגתי אתרים נטושים, בניתי אתרי תדמית צבעונים וממירים ליוויתי ופיתחתי אתרי מכירות מורכבים ומעל הכל, נהניתי מכל רגע במסע. ועכשיו אני יוצרת את המציאות החדשה שלי עם תכנית מהפכנית וראשונה מסוגה בארץ- אתר ב-10 ימים. אני מביאה את כל הידע המקצועי שלי לשולחן ועוזרת לכולם לבנות אתר לעסק.

חשבנו שיעניין אותך גם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גיליון תמחור ומדריך מורחב מתנה

*הצטרפות לרשימת הדיוור של הקהילה