fbpx

סל קניות

לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
סמדר שילה-מרקוס

סמדר שילה-מרקוס

יוצרת סרטים ואנימציות, בעלת סטודיו Smoochin' Video

אנחנו חיות בעידן ויזואלי בו אנו חשופות לכל כך הרבה תכנים, שהעין שלנו נעצרת רק על תמונות ייחודיות עבורנו. אותן תמונות שמספיק מעניינות כדי שנתעכב עליהן.

לכן לא פלא שעסקים משקיעים בנראות הוויזואלית הכללית, ולא רק בתמונות.

מהי נראות ויזואלית?

נושא הווידאו תופס יותר ויותר נפח ומהווה שיטת שיווק בפני עצמה. ולא סתם שיטת שיווק, אלא כזו שמקבלת הכי הרבה חשיפה ברשתות החברתיות ויותר תשומת לב. כולנו כבר יודעות שהחשיפה של הסרטונים משמעותית גבוהה יותר מפוסטים שכוללים תמונה, או ללא אימאג' בכלל.

בתור מעצבת ויוצרת סרטים ואנימציות (במילים אחרות, עורכת וידאו), גיליתי שיש דרכים רבות שיכולות לתרום לנוכחות הדיגיטלית של העסק. בכתבה הבאה אתייחס לאחת האהובות עלי – הנפשת לוגואים.

סמדר שילה-מרקוס עובדת על הנפשת לוגו לעסק במחשב
סמדר שילה-מרקוס בסטודיו

מהו לוגו מונפש?

לוגו מונפש הוא הלוגו שלך, עם אלמנט של תנועה ואנימציה בקובץ וידאו. לוגו מונפש מאפשר להציג את העסק  שלך, בצורה דינאמית ולא סטטית, דרך הנפשה פשוטה או מורכבת (תלוי בך ובלוגו).

רמות הנפשת הלוגו משתנות ומגוונות, ולכן אין גבול לאפשרויות שעומדות בפנינו כשנרצה להפיח חיים בקובץ.

איך לוגו מונפש יכול לקדם את העסק שלך?

לוגו איכותי, שמוצג בצורה מעניינת, מושך את עיניי הגולשים וכך נחרט בזיכרון. הוא יוצר הזדהות בין המותג לנראות הוויזואלית שלו. קל לזהות אותך וזה מושך את העין ברגע.

מעבר לזה, ללוגו המונפש יש עוד כמה יתרונות

יתרונות השימוש בלוגו מונפש:

  • מחזק את המותג – השקעה בלוגו מונפש משדרת מקצועיות וקידמה, ומבססת את המותג מול קהל העוקבים (החדשים והקיימים).
  • מייצר עניין ומשפר את מדדי המעורבות (Engagement): גורם לקהל לעצור עוד רגע ולראות מה קורה, יותר מאשר היו מתעכבים על לוגו סטטי.
  • מייחד את המותג, מוסיף לו נוכחות מעניינת יותר ומרמז על חדשנות טכנולוגית.
  • לוקח את השיווק לרמה הבאה מבחינת היצירתיות.
  • עלות נמוכה יחסית מול תועלת גבוהה.
  • יתרון ובידול נוסף מול הקולגות שלך.

אז מה את יכולה לעשות עם הלוגו המונפש שלך?

וואוו! – יש המון אופציות:

  • להוסיף כפתיח או כסגיר לסרטונים השיווקיים של העסק (בכל הפלטפורמות, כולל לסרטונים קיימים).
  • לשלב באתר האינטרנט ובעמודי הנחיתה שלך.
  • להטמיע בתוך מצגות, הרצאות, סדנאות, קורסים דיגיטליים וכו'.
  • ליצור סטיקרים לווטסאפ.
  • להוסיף כחתימה דיגיטלית במייל.
  • לעשות ממנו GIF ולשרשר אותו הלאה בהתאם לצורך.

לסיכום,

לוגו מונפש ממנף את הפעילות השיווקית שלך דרך יצירת עניין, סקרנות וחדשנות עם הלוגו הקיים.
כמו שבטח ראית מהדוגמאות שלאורך הכתבה, תוספת ההנפשה ללוגו יכולה לעשות פלאים עבור המותג שלך

אני מציעה את הלוגו המונפש כחלק מחבילת שירותי העריכה לעסקים. בנוסף, רק עצמאיות מהבטן מקבלות הטבה מיוחדת!
20% הנחה על הפקת לוגו מונפש. כדי לממש את ההטבה, פשוט שלחי לי הודעה מכאן או מלוח ההטבות, ואדע שהגעת מהקהילה.

אשמח לשוחח, להכיר עוד ולגלות יחד איך לוגו מונפש ישרת אותך בצורה הטובה ביותר.

תוכלי לקרוא עלי ועל השירותים שלי גם באתר שלי ובאינסטגרם.

על סמדר שילה-מרקוס

שמי סמדר שילה-מרקוס ואני יוצרת סרטים ואנימציות, מעצבת ועורכת וידאו, בעלת סטודיו Smoochin' Video
סיימתי בהצלחה 4 שנות לימודי עיצוב בבצלאל והבנתי שאני יוצרת וידאו בנשמה ולכן המשכתי להתפתח ולעבוד בתחום: עברתי מגוון קורסים והתמחויות בצילום וידאו וסטילס, עריכת וידאו ואנימציה, עיצוב אפליקציות ועוד.
היום אני גאה להגיד שזה מה שאני עושה בשנים האחרונות ויודעת שאני עובדת בייעוד שלי.
מבחינתי, בסרטונים שאני יוצרת, אני לוקחת את כל חומרי הגלם שאתם שולחים לי ומחברת אותם לסיפור, לחוויה, ולסרטון שישאר איתכם לתמיד, ושתוכלו להתרגש ממנו בכל פעם מחדש.
מחכה להכיר 🙂

תמונת פרופיל של סמדר שילה-מרקוס
סמדר שילה-מרקוס

2 Responses

  1. וואווו לוגו מונפש באמת מקפיץ רמה את העסק. סמדר את עושה את זה נפלא.
    אתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גיליון תמחור ומדריך מורחב מתנה

*הצטרפות לרשימת הדיוור של הקהילה